اسنپ آن اسمایل یا لبخند فوری

داشتن یک لبخند هالیوودی هرگز اینقدر راحت نبوده است! به جای صرف چند میلیون تومان برای ساخت یک لبخند هالیوودی، به راحتی و با هزینه ای خیلی کمتر و با یک روش خیلی سریع می توانید صاحب لبخندی شوید که همیشه می خواسته اید. به اسنپ- آن- اسمایل سلام کنید!

اسنپ آن اسمایل چیست؟

اسنپ آن اسمایل یک سیستم زیبایی است که هدف آن بخشیدن لبخندی زیبا به شما، به روشی سریع، ساده، و بدون درد است. این راهکار اساساً شامل یک ابزار متحرک دارای پوسته های خیلی نازک همرنگ دندان ها است که روی دندان های شما قرار می گیرد و همه نقائص زیبایی آنها را پنهان می کند. این پوسته ها از رزین های دندانپزشکی با فناوری پیشرفته ساخته می شوند، و آنها درست شبیه دندان های طبیعی به نظر می رسند. از آنجا که آنها خیلی نازک هستند، و کمتر از ۵/۰ میلی متر ضخامت دارند، آنها هیچ تداخلی در عملکردهای روزانه دهانی شما مانند غذا خوردن و حرف زدن ایجاد نمی کنند. شما می توانید اسنپ آن اسمایل ها را به عنوان یک دست ونیرهای بسیار نازک در نظر بگیرید که به شکل یک پروتز مصنوعی متحرک به یکدیگر متصل می شوند تا لبخندی بی نقص به شما ببخشند.

اسنپ آن اسمایل یا لبخند فوری
اسنپ آن اسمایل یا لبخند فوری

چه افرادی می توانند از مزایای اسنپ آن اسمایل ها بهره مند شوند؟

اسنپ آن اسمایل ها برای شما بهترین گزینه هستند، اگر بخواهید از شر هر یک از مشکلات زیر رها شوید:

  • دندان های کج و لب پر شده
  • دندان هایی که لکه های دائمی دارند
  • فواصل زیاد بین دندان های مجاور
  • اگر می خواهید از شر پروتزهای متحرک مصنوعی قدیمی و کثیف رها شوید، با اسنپ آن اسمایل ها شما می توانید جایگزینی برای دندان های از دست رفته خود قرار دهید و لبخند زیبای خود را احیاء کنید.
  • اگر تمایل داشته باشید یا بخواهید از احیاء کامل لبخند خود لذت ببرید، اسنپ آن اسمایل بهترین گزینه برای شماست.
  • اگر گزینه مناسبی برای دریافت ایمپلنت یا بریج نیستید، بنابراین جای هیچ نگرانی وجود ندارد. شما با استفاده از اسنپ آن اسمایل ها می توانید برای دندان های از دست رفته خود جایگزین قرار دهید.

اسنپ آن اسمایل ها ممکن است برای شما گزینه مناسبی نباشند اگر:

  • دندان های جلوی شما جلو آمده و برجسته هستند- به علت نحوه قرار گیری آنها روی دندان ها، ابزار نمی تواند دندان های خرگوشی را پنهان کند.
  • بیماری پریودنتال (لثه) شدید.
  • عدم وجود دندان های طبیعی کافی که بتوان ابزار را روی آنها گذاشت.

فرایند دریافت اسنپ آن اسمایل

فرایند دریافت اسنپ آن اسمایل ساده و سریع است. ابتدا، دندان های شما و سلامت کلی دهان شما را معاینه و بررسی خواهد کرد تا مشخص شود آیا شما گزینه مناسبی برای این روش هستید یا خیر. سپس با شما راجع به اهداف زیبایی خاصی که دارید صحبت خواهد شد. سپس از دندان های شما قالب گرفته خواهد شد و رنگ و فرم مد نظر شما برای ساخت اسنپ آن اسمایل انتخاب خواهد شد و قالب ها و شماره رنگ برای ساخت اسنپ آن اسمایل شما به یک لابراتوار معتبر ارسال خواهند شد. بعد از یک یا دو هفته باید برای تست ابزار و ایجاد تغییرات لازم و دریافت آن مجدداً به دندانپزشک مراجعه کنید.

شاید این مطلب نیز برای شما مفید باشد:  رژیم غذایی پس از جراحی ایمپلنت
اسنپ آن اسمایل یا لبخند فوری
اسنپ آن اسمایل یا لبخند فوری

مزایای اسنپ آن اسمایل ها

سیستم اسنپ آن اسمایل ها نسبت به گزینه های دیگر برای ترمیم زیبایی دندان های کج، لکه دار، و لب پر شده مزایای منحصر بفردی ارائه می دهد. به همین دلیل است که هزاران نفر در سراسر دنیا برای احیاء لبخند زیبای خود با این سیستم اقدام می کنند. اجازه دهید نگاهی داشته باشیم به برخی مزایای اسنپ آن اسمایل که می توانید از آنها بهره مند شوید:

  • نتایج سریع- برخلاف دیگر گزینه های دندانپزشکی زیبایی، شما مجبور نیستید چند هفته یا حتی چند ماه صبر کنید تا لبخند زیبایی خود را داشته باشید. با اسنپ آن اسمایل ها، تنها لازم است دو مرتبه به دندانپزشک مراجعه کنید و می توانید و ظرف دو هفته می توانید پروتز مصنوعی پارسیل زیبایی خود را داشته باشید.
  • قابل استطاعت بودن- اکثر فرایندهای زیبایی دندانپزشکی نسبتاً پر هزینه هستند و آنها برای بسیاری افراد قابل استطاعت نیستند. به لطف اسنپ آن اسمایل ها، شما می توانید از لبخند رویایی خود لذت ببرید بدون آنکه مجبور باشید چندین میلیون هزینه کنید.
  • راحتی- نیاز نیست در طول کل روز از اسنپ آن اسمایل ها استفاده کنید! تنها وقتی قرار است در یک دور همی اجتماعی، مهمانی، یا قرار ملاقات مهم شرکت کنید، می توانید از آنها استفاده کنید تا همه خیره به لبخند زیبای شما شوند. وقتی به منزل باز می گردید، می توانید آنها را خارج کنید و تا دفعه بعد آنها را کنار بگذارید.
  • بدون درد و برای دندان ها محافظه کارانه هستند- دیگر گزینه های زیبایی دندانی مانند ونیرها یا روکش های پرسلن نیاز دارند مقدار قابل توجهی از ساختار دندان های طبیعی قربانی شود. با اسنپ آن اسمایل ها، شما هیچ بی حسی تزریقی و آماده سازی دندانی نیاز ندارید. بنابراین، می توانید از لبخندی زیبا لذت ببرید بدون آنکه هیچ ناراحتی تحمل کنید، یا نیاز باشد از ساختار طبیعی دندان های شما تراشیده شود.
  • زیبایی فوق العاده- دندان های مصنوعی که برای اسنپ آن اسمایل ها استفاده می شوند با فرمولاسیون منحصر بفردی ساخته می شوند، که به شما لبخندی خواهند بخشید که به صورت طبیعی زیبا و جذاب خواهد بود. نیازی به فرایندهای سفید کردن دندان نیست.
  • بازگشت پذیر بودن- اسنپ آن اسمایل شما کاملاً بازگشت پذیر است! هرگاه شما نخواهید از این دندان های مصنوعی استفاده کنید، به سادگی و به راحتی آنها را خارج خواهید کرد. تنها همین. هیچ آسیبی به دندان های طبیعی شما وارد نخواهد شد!
  • با پروتزهای مصنوعی خود خداحافظی کنید- از پروتزهای مصنوعی قدیمی خود راضی نیستید؟ از استفاده محلول های تمیز کننده برای پروتزهای مصنوعی خود خسته شده اید؟ اسنپ آن اسمایل گزینه زیباتری برای ترمیم لبخند و زیبایی صورت شما است.
  • تقریباً برای هر کسی مناسب است- اگر شما گزینه مناسبی برای ترمیم زیبایی لبخند با ایمپلنت ها یا بریج های دندانی نیستید، نیازی به نگرانی نیست. شما با اسنپ آن اسمایل ها هنوز هم می توانید لبخندی زیبا داشته باشید. در حقیقت، با این سیستم تقریباً همه می توانند از لبخند زیبا لذت ببرند.
  • اگر برای دریافت ونیرها یا کامپوزیت های دندانی آماده هستید در صورت داشتن این شرایط ونیرها برای شما مشکل آفرین خواهند شد: اگر الگوی بایت قوی یا براکسیسم (دندان قروچه) دارید، فشار زیاد می تواند به ونیرهای شما آسیب برساند. اگر دندان های ضعیف یا پر شدگی های بزرگ دارید مقدار کافی مینای دندان برای تراشیده شدن و حمایت از ونیرها وجود نداشته باشد، شما شرایط لازم برای دریافت ونیرها را ندارید. حفره های دندانی تکرار شونده دارید زیرا دندانپزشک مجبور خواهد بود برای درمان پوسیدگی ونیر شما را بردارد. اگر هر یک از این شرایط را دارید، اسنپ آن اسمایل ها گزینه های بهتری برای شما هستند.
شاید این مطلب نیز برای شما مفید باشد:  عوارض ناشی از جراحی سینوس لیفت
اسنپ آن اسمایل یا لبخند فوری
اسنپ آن اسمایل یا لبخند فوری

معایب اسنپ آن اسمایل ها

البته، اسنپ آن اسمایل راهکاری مناسب برای همه افراد نیست. برخی معایب و نقاط ضعف برای این ابزارهای زیبایی دندانپزشکی وجود دارندکه قبل از تصمیم گیری برای انتخاب باید از آنها آگاه باشید و اگر این راهکار برای شما خوب بود برای دریافت آنها اقدام کنید.

  • ابتدا، مهم است دقت نمایید که شما نمی توانید اسنپ آن اسمایل پارسیل (تنها برای تعدادی از دندان ها) داشته باشید. اگر تنها به دنبال راه حلی برای پوشاندن یک یا دو دندان ترک خورده یا بد رنگ شده خود هستید، ممکن است نخواهید از یک دست دندان کامل جدید روی دندان های خود استفاده کنید.
  • علاوه بر این، اسنپ آن اسمایل ها به گونه ای طراحی شده اند که به صورت یک تکه و کامل باشند. به این معنا که هیچ شکاف قابل مشاهده ای بین هیچ کدام از دندان ها وجود نخواهد داشت، که می تواند برای برخی افراد غیر جذاب باشد. عاقلانه تر آن است که قبل از خرید اسنپ آن اسمایل ها برای خودتان، ابتدا افرادی که از آنها استفاده می کنند را نگاه کنید، تا بتوانید تصمیم بگیرید آیا این ظاهر همان چیزی است که شما می پسندید. بعلاوه، گرچه با دقت طراحی می شوند تا کاملاً شبیه دندان های طبیعی باشند، اما به اندازه دیگر گزینه های زیبایی مانند ونیرهای پرسلن واقعی به نظر نمی رسند.
  • نکته دیگر اینکه، اسنپ آن اسمایل ها به اندازه دیگر درمان های زیبایی دندانپزشکی با دوام نیستند. اکثر اسنپ آن اسمایل ها دو تا چهار سال دوام دارند، قبل از آنکه نیاز به تعویض داشته باشند، در حالی که گزینه های دیگر با دوام تر هستند (به عنوان مثال ونیرها با مراقبت های صحیح می توانند تا ۱۵ سال دوام داشته باشند). در حالی که اسنپ آن اسمایل ها در ابتدا ارزان تر هستند، اما هزینه هر بار تعویض آنها به مرور زمان افزایش پیدا می کند.
  • هنگام خوابیدن باید آنها را از دهان خارج کنید.
  • اگر به درستی از ابزار استفاده نکنید می توانید موجب شکسته شدن آن شوید، مخصوصاً هنگام درآوردن و جایگذاری آنها داخل دهان.
  • شما به نوعی محلول پاکسازی و آنتی باکتریال خاص نیاز دارید. خمیر دندان های اقتصادی و پاک کننده های دنچرها برای اسنپ آن اسمایل ها می توانند خیلی ساینده باشند و باعث بروز آسیب به آنها شوند.
شاید این مطلب نیز برای شما مفید باشد:  عفونت و شکست کاشت ایمپلنت دندانی
اسنپ آن اسمایل یا لبخند فوری
اسنپ آن اسمایل یا لبخند فوری

نگهداری از اسنپ آن اسمایل ها

باید دقت شود که اسنپ آن اسمایل ها برای احیاء لبخند به بهترین شکل ممکن، صرفاً موقتی هستند. این ابزاری است که طول عمر محدودی دارد به همین دلیل است که نیاز به تعویض مداوم دارد. با این حال، با رعایت احتیاط های زیر شما می توانید طول عمر آن را افزایش دهید:

  • پرهیز از باقی ماندن آنها حین خواب داخل دهان- گرچه شما می توانید ابزار خود را در طول روز استفاده کنید، اما نباید وقتی خواب هستید داخل دهان شما باقی بماند. با انجام این کار باعث لک شدن آنها می شوید و موجب کاهش طول عمر بالینی آنها نیز خواهید شد.
  • از خوردن غذاهایی که لک ایجاد می کنند پرهیز نمایید- گرچه ابزار به گونه ای طراحی شده است که در برابر لک شدن مقاوم است، اما باید از نوشیدنی هایی مانند شراب قرمز و آب گریپ فروت که می توانند موجب لک شدن دندان های طبیعی و پروتزهای مصنوعی شما شوند.
  • از خوردن غذاهای چسبناک پرهیز نمایید- باید از خوردن غذاهای چسبناک و آدامس هایی که می توانند به ابزار شما گیر کنند بپرهیزید.
  • به مراقبت های خود ادامه دهید- سعی کنید از افتادن ابزار خود اجتناب نمایید زیرا انجام این کار می تواند منجر به شکستگی شود.

آیا اسنپ آن اسمایل ها ضمانت نامه دارند؟

آری. لبخند متحرک جدید فوق العاده شما با یک سال ضمانت مواد و طرز کار همراه است. با این حال، چیزهایی مانند آسیب در نتیجه جایگذاری نادرست، سوء استفاده، بهداشت دهان، یا عدم دنبال کردن دستور العمل های مراقبتی را پوشش نمی دهد.

اسنپ آن اسمایل راهی فوق العاده برای تست کردن لبخند جدید قبل از اقدام به انجام درمان های دائمی است. اگر نمی توانید چند ماه یا چند سال برای رها شدن از نقائص زیبایی لبخند خود رها شوید، اسنپ آن اسمایل بهترین و مقرون به صرفه ترین گزینه ممکن است. بنابراین، برای چه دست نگهداشته اید؟ هر چه سریع تر برای دریافت اسنپ آن اسمایل ها اقدام کنید.

۰/۵ (۰ نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

*

code

فهرست
اگر نیاز به عکس رادیوگرافی دهان و دندان دارید کلیک کنید:اطلاعات بیشتر
error: